Kedves alkotók! A beérkező írások nagy mennyisége miatt egy kicsit változtatnunk kell jól bevált rendszerünkön. A szerkesztők – ahogy eddig is, ezután is örömmel nyújtanak segítséget verseitek kijavításában, építő kritikákkal szívesen járulnak hozzá a minél kiforrottabb írások megjelentetéséhez.
Az eddigiektől eltérően azonban, ha egy írást az adott szerkesztő nem talál publikálásra méltónak, arról nem értesít benneteket privát üzenetben, ahogy eddig tette rövid kritikával. Idő hiányában kényszerülünk erre a lépésre, hogy a lap az eddigi gyorsasággal frissüljön továbbra is, az egyre több beérkező vers ellenére.
Természetesen van lehetőségetek rákérdezni az okokra, amiért egy adott írás nem ment át a rostán, ha javítani szeretnétek rajta – ezt külön kérésben jelezhetetitek az adott versszerkesztő felé, aki írásotokat átnézte (az adott lektor nevét a vers alatt olvashatjátok), és akinek így csak azoknak az alkotóknak kell tanácsokkal szolgálni, megindokolni a döntést, akik erre fejlődésük érdekében igényt tartanak.
Így talán mindenkinek egyszerűbb, hiszen azok, akik meggyőződéssel hisznek egy alkotásuk nagyszerűségében, úgyis hiába olvasnák az övéktől eltérő véleményt. Akik viszont adnak egy objekttív kritikára, és tanulni akarnak belőle, ezentúl részletesebb, személyesebb kritikákat kaphatnak a szerkesztők így felszabaduló idejében.
További jó alkotást kívánok!
Kovács-Cohner Róbert
Legutóbbi módosítás: 2019.09.11. @ 06:34 :: Kovács-Cohner Róbert