Kedves Toronylakók!
Ma este kerül sor a jazz-es és blues-os Slow-flow estre, ahol Kádek Heny (a Cotton Club Singers alapítótagja) énekli el és adja elő verseim Dés és Presser zenéjével, a K&H zenekar közreműködésével.
Az előadás az idei színázi évadban is megtekinthető a Komédium színházban havonta kétszer.
A napijegy 1000 ft.
A Merlin színházban a Kaleidoszkóp nemzetközi versfesztiválra idén tizedszer kerül sor a Versmondók Egyesülete, a Magyar Írószövetség és a Magyar Rádió támogatásával. A programsorozatban Palya Bea és Sziámi koncertre és több kulturális eseményre is sor kerül, érdemes bármelyik napon ellátogatni.
A programon saját estjeikkel fellépnek:
Jordán Tamás és Sebő Ferenc, Mácsai Pál és Huzella Péter, Kádek Heny, Palya Bea, Kárász Eszter, Kinizsi Ottó, Nemes Levente, Karafiáth Orsolya, Müller Péter Sziámi, a Katona József Színház művészei: Szirtes Ági, Pelsőczy Réka és Egressy Zoltán, valamint Szirtes Balázs, Pál András és Gémes Antos, és vendégünk lesz Nádasdy Ádám író és Czeizel Gábor rendező.
A Kaleidoszkóp versfesztivál (október 16-20.) keretein berül sor kerül a Kaleidoszkóp versfesztivál jubileumi, Retúr című antológiájának bemutatására is, melyben ugyancsak szerepelnek verseim, prózáim, valamint a helyszínen is megvásárolható lesz decemberben megjelent, és a legtöbb Libriből már elfogyott első, Neon című verseskötetem, és a nemrégiben kereskedelmi forgalomba került második: az Ephata – álom egy ablak üvegén című könyvem Vedres Csaba cd-jével és Veszely István grafikáival.
Mindenkit sok szeretettel várok!
Kovács-Cohner Róbert
További információk és részletes programbontás: www.versfesztival.hu
Legutóbbi módosítás: 2019.09.11. @ 06:34 :: Kovács-Cohner Róbert