– Tudsz te ikreket csinálni?
– Persze.
– Nekem is?
– Mindenkinek.
– De csak nekem fogsz?
– Négyest, jó?
– Drága vagy, és mikor?
– Ahogy fedél van a fejünk felett.
– Arra várhatunk.
– Pedig ez másképp nem megy.
– Kimehetnénk az erdőbe.
– Szabadég alatt nem lehet ikreket csinálni.
– Másoknak jó az erdő? Úgy hallottam, még padon, sőt állva is lehet…..
– Te drága bölcs szexprofesszor! Összetéveszted a szeretkezést a gyerekcsinálással…főleg az ikercsinálással…..
– Honnan veszed, hogy barmi közös vonása van ennek a két dolognak? Különben ikreket nem is mindenki tud, erre születni kell.
– És te születtél?
– Igen. Pontosan abban az időben, amikor az ikercsinálók szoktak a világra jönni.
– De ugye még csak elméletileg bizonyítottad be, hogy közéjük tartozol?
– Örülnél ennek?
– Aha.
– No jól van, akkor bevallom.
– Még nem próbáltad?
– Egyszer sem.
– De azért biztos, hogy…?
– Mondtam már.
– Jó, jó, ne haragudj.
– Nézd, én tudom, vannak szelhámosok, fűt-fát ígérnek a lányoknak.
– Meg ikreket.
– Bizony, és aztán a nagy semmi: keservesen kiizzadnak egy nyamvadt kis utódot, de úgy fénylik a képük, mintha ez egyedül nekik sikerülne.
– Föl kell jelenteni az ilyeneket!
– Nem tehetnek róla… rosszkor születtek.
– De akkor ne hazudozzanak! Képzeld csak el azt a szegény lányt, aki hitt a szövegnek…, a kórházban csak keresi-keresi a beígért ikreket, az orvos meg kineveti, hogy örüljön annak az egy nyamvadt kis porontynak.
– Hát ez tényleg kínos lehet. Tőlem nem kell félned, én pontosan jókor érkeztem. Abban az órában nem is született más.
– Csuda klassz! És mikor?
– Mi mikor?
– Hát…
– Komolyan akarod?
– Úgy nézek ki, mint aki folyton hülyéskedik?
– No nem folyton… Egyébként mondtam már: ahogy fedél lesz a fejünk felett.
– Nincs otthon senki.
– De…
– Azt hiszed nincs fedele a lakásunknak?!
– Meglátnak a szomszédok…
– És? Ettől kihagy a képességed?
– Jól van drága, mehetünk. Szóval mennyit?
– Négyet!
– Oké, indulás.
EPILOGUS
Ha az utcán menekülő fiatalembert látnak, nyomában egy pólyát szorongató, dühös asszonykával, ne botránkozzanak meg! Csak annyi történt: a fiú akaratlanul is füllentett. Rosszul emlékezett születése órájára.
Legutóbbi módosítás: 2008.04.17. @ 12:38 :: George Tumpeck