A reklám a szívem csücske!
Legutóbb azt szúrtam ki magamnak, amelyben a drága gyermek először a jó édesapjára, majd önmagára önti a paradicsomszószt, húsgombóccal.
Eközben az édesanyja, arcán bamba mosollyal szemléli az eseményeket. Engem ez a hülye vigyor késztetett továbbgondolásra.
A szósz okozta foltokat, természetesen az utolsó molekuláig, eltávolította a szuper mosópor. Még a szálak közül is! Be kell szarni! Nyugodtan! Azt is eltünteti!
A biztonság kedvéért — tartalékban — ott lapult a forgatáson két ugyanolyan ing, hátha.
A „Fehér paradicsomot minden családba” — mozgalom elnöke, Fidec Béla, a reklám megtekintése után ezt nyilatkozta: — Ez a mi terményünkkel nem fordulhatott volna elő!
Ezt, csak az a rohadt vörös paradicsom okozhatja! Szégyen, hogy a rendszerváltás után, ennyi év elteltével még forgalmaznak vörösöket…
A reklám adta az ötletet egy következő film elkészítéséhez.
A nagymama szambázik a fürdőszobában. A kád színültig tele jóddal. Mivel idős a hölgy, egyszer csak megbotlik. Miért is ne, hiszen a lónak négy lába van, mégis.
Fejjel belezuhan a kádba. Elfelejtettem megemlíteni, a hófehér menyasszonyi ruháját viseli, ebben kísértett a kései órán.
Alvajáró!
A csobbanásra megjelenik az ajtóban gyagyás mosolyú lánya, teljesen véletlenül a kezében tartja, rezzenéstelenül, a tízkilós szuper mosóport. Az is a véletlen műve, hogy pont címkével felénk tartja.
Kisvártatva betoppan a nagypapa. Meglátva elszíneződött párját, belecsap egy jódliba…
A következő képen a mosópor jótékony hatását bizonyítandó, ott áll a nagyi hófehér ruhában, sárga fejjel.
A lánya elégedetten (rendületlenül a hülye mosollyal az arcán) konstatálja a történteket. Majd imigyen szól:
— Nem csak a ruha lett hófehér, a nagyi arcszíne is trendi lett!
— Üssön két legyet egy csapásra!
— Használjon elemes, japán, mikroprocesszoros légycsapót!
Ha tízpercen belül telefonál, egy üveg élő legyet adunk ajándékba…
Legutóbbi módosítás: 2009.08.23. @ 10:50 :: Schődl Gábor