Nem nagyon akaródzik ez az írás, mer könnyen lehet, hogy nem segít.
De nem nagyon tudom, hogy mi más segíthetne.
A multkor is egy reggel aszittem, hogy mán meg is halok, oszt a kaszás lesz az ivócimborám aznapra.
Ijedtemben bétekertem egy arasz kolbászt jófajta erőspaprikával, meg beugrottam Biri nénnyéhez a nagy ijeccségre oszt montam hogy nagy pohárral adja a pályinkát mer lehet, hogy nincs időm lassan berúgni.
Biri nénnye aszonta hogy mennyek inkább a misére mer Norbi atya majd segít szanaszétzavarni a kórságot a fejembül. El is mentem de a misén rám szóltak, hogy ne büfögjek hangosan meg egyébként is tán fokhagymás pályinkát ittem-e, hogy illen büdös vagyok. A mise után még gyóntam is de Norbi atya aszonta ha nem sajnálná a bűnt osztogatni akkor igencsak taknyán tenyerölne mer részegen mentem a Jóisten házába. Oszt megfogadtatta velem, hogy jó keresztény leszek én meg esmeg megfogadtam. De azér adott egy könyvet az öreghalászról amit azon nyomban el is olvastam. Nem mondtam neki, hogy olvastam mán vagy tízszer is, oszt tudom is hogy az embör nem adhatja föl még csak ájer van a tüdejiben.
Na így is teszek oszt kitartok mint Murci macska a villanyfán a tűzoltók érkezéséig.
Ja, majd elfelejtettem a tanulságot.
Ne egyetek túl sok kolbászt paprikával mikor a templonyba mentek mer büfögtet meg még szétfingjátok a misét!
Legutóbbi módosítás: 2010.03.18. @ 13:12 :: Bűdi Gábor