Szergej ordít
a kocsiban. És hülyének nézik. Hmmm…
Szergej tizenéve budapesti lakos. S mint ilyen számtalan túlélési technikát dolgozott ki arra, hogy elviselje a több órás ücsörgést a forgalomban.
Ezekre a túléléséi technikákra Szergejnek nincs szüksége Hercegszántón, Somogyzsitván, Zalaszentgróton, csakis és kizárólag Budapesten, ami Szergej meggyőződése szerint élhetetlen város.
Szergej szerint, aki számára ez élhető város, az nem ismeri az élet más dimenzióit. Szergej is ezek közé tartozott néhány évvel ezelőttig.
Szóval Szergej gondoskodott arról, hogy mindig kiváló minőségű zeneszerkezet legyen az autójában, s felhalmozott x az ennediken számú CD-t az autójában.
A túlélés technikák első számú változata szerint Szergej karmester. Lehetőleg Muszorgszkij, Dvorak esetleg Brahms műveket vezényel átszellemült képpel – a szerénység kedvéért két mutatóujjával, de olykor akár két karral – az Árpád híd pesti oldalán.
A második technika, hogy Szergej azonos Peter Gabriellel, Steve Hogarthal és békésen énekel az autóban, mintha csak az autóban telefonon beszélgetne.
A harmadik technika – és egyben a legveszélyesebb -, hogy Szergej rock sztár. Chris Cornellt vagy Chris Farlove-t is simán leénekli a színpadról. Ilyenkor Szergej nyílván ordít. Mint a sakál. Erre Szergej kizárólag koncert felvételeket használ lekvárzsibbasztó gitárszólókkal és bődületes dobszólókkal, olyan hangerőn, hogy ne hallja saját hangját.
Nos, az utóbbi az, az állapot, amikor Szergej átszellemülten állja a szomszédos autóból lelkesen mutogató gyerekek tekintetét, vagy a riadt szemű anyukák szúrós pillantását, ahogyan mutatóujjukat halántékukhoz téve tekergetik a kezüket.
Legutóbbi módosítás: 2019.06.25. @ 11:19 :: Bűdi Gábor