Nem büntetheted magad amiért megváltozott a világ, és óvatosabbra veszed a figurát.
Akik csak szóltak, azok mind jövendöltek is, mivel mind úgy jövendöltek, hogy szóltak.
Egy lelkész — kit különben mindenki aranyszájú Szent Jánosként emlegetett —, egyik alkalommal azt emelte ki szolgálatában, hogy — a lopott gyümölcs az mindig édesebb, viszont nem mehetünk el a problémák mellett, különben a problémák mennek el majd mellettünk —, tette még hozzá az előzőekhez.
A közösség valósággal ledermedt, ám ő csak még bátrabban folytatta, hogy — egy gyermeket szülei kitettek a sűrű és sötét erdőbe —, majd végignézett a padsorokban ülő arcokon és kiegészítette avval, hogy — azután mégiscsak meggondolták magukat a szülők, mivel az ítélet pallosát érezték lebegni a fejük felett.
Megnyugtatásul azt is elmondta még, hogy — tudom, ilyesmi tebenned fel sem merülne…
Jaj, igen elkanyarodtam, s Kedves Olvasómat akaratlanul is a sűrű és sötét erdőbe vezetem —, ami nyilvánvalóan nem lehet a célom.
Ugyanakkor megfeledkeztem arról, hogy a lelkész szavainak zsoltáraira meg a kántor válaszolt, és éppenséggel a zsoltár szavaival.
Erre volt ott akkor azt hiszem a legnagyobb szükség —, mivel a hívek valósággal megkönnyebbültek.
Befejezem.
Veled kezdhettem el, így hát véled is illik befejeznem —, már amennyiben befejezhető ez egyáltalán.
Megkérlek, hogy ne büntess tovább /!/ —, amiért megváltozott a világ.
A figurát ígérem magam is óvatosabban veszem majd, és sohasem nagykereskedőktől.
Nem legvégül — és sokkal élénkebben figyelek majd, hogy mit szólnak és mit is jövendölnek az emberek —, kettőnk felől — ami meghatározó lehet.
A pap szavai messzire jutottak —, és az ég sincs már messze.
Így már Te sem késhetsz soká.
Nincs az a fodrász — ki visszatarthatna.
Ajánlóm: http://www.youtube.com/watch?v=y1WACuPmOro
Budapest – 2011. jan.10.
Legutóbbi módosítás: 2011.01.14. @ 08:30 :: Bősze Emil Miklós