1: Lakás. Csengetnek, férfi 1. ajtót nyit. Férfi 2. be.
Kimennek az ajtón.
2: Hatalmas mező szélén megállnak az autóval. Kiszállnak.
Férfi 2. csodálkozva néz körül.
Közben a kép elsötétül. |
Férfi 1: Jó napot kívánok! Parancsoljon!
Férfi 2: Tiszteletem! Én a hirdetés ügyében…
Férfi 1: Melyik hirdetés?
Férfi 2: Miért? Több is van? Engem az erdő érdekelne.
Férfi 1: Nagyszerű! Ön a legjobb helyen jár, a legjobb időben! Pont oda indulok. Velem tart?
Férfi 1: Na, itt is lennénk! Íme, az erdőm!
Férfi 2: Parancsol?
Férfi 1: Érzi ezt az illatot? Szeretem az erdő friss illatát! Egyszerűen nem tudok betelni vele!
Férfi 2: Most szórakozik velem? Hol van itt az erdő? Egy rohadt fát nem látok sehol!
Férfi 1: Hát ez az drága uram! Ez a fa nélküli erdő! Az én erdőm, ami most eladó, és potom pénzért az öné lehet! Na, mit szól?
Férfi 2: Mit kezdjek én egy fa nélküli erdővel! Itt még fát sem lehet vágni! Árnyék sincs! Mókusok sincsenek!
Férfi 1: Tudom ám, hogy nem érdeklik magát a mókusok! Fát akar vágni! Mit vágni! Irtani! Nem szégyelli magát! Ki akarta vágni az erdőmet!
Férfi 2: Dehogy akartam! Csak, csak….
Férfi 1: Ugye, hogy dadog! Idejönnek a városból és tönkretesznek mindent! Na! Megveszi, vagy nem? Döntse el, mert nincs időm magára!
Férfi 2: Maga megőrült! Mit kezdjek egy fa nélküli erdővel?
Férfi 1: Telepítse tele fákkal!
Férfi 2: Nem telepíteni akarok, hanem vágni! Vág-ni! Világos!
Férfi 1: Szóval nem kell az erdőm!
Férfi 2: Mező! Egy fátlan, gallyatlan mező! Legalább az erdő közepén állna!
Férfi 1: Telepítsen köré fákat, és ott fog állni! Na?
Férfi 2: És mikor lesz abból erdő, ha most telepítek?
Férfi 1: Azt majd csak az unokái fogják látni!
Férfi 2: Na látja! Ez jó ötlet! Megveszem, körbetelepítem, aztán majd kivágják az unokák! Ne mondják, hogy nem gondoskodott róluk a nagypapa!
|
Legutóbbi módosítás: 2011.05.02. @ 17:00 :: S. Szabó István