Reggel
„Már megint kelni kell! Még csak hat óra… mindegy, menni kell… a kávé egyre ízetlenebb… mindegy, majd bent… Vajon ma telefonál? Délig fel sem tudom venni. Azért mégis jó lenne!”
„A busz persze megint késik… megint tele van… megint hideg”
— Elnézést, hölgyem, leszállnék!
Hivatalban
„Még ki sem nyitottunk, de már tömeg van”
— Sziasztok! Van egy jó kávé? Úgy látom, megint roham lesz. Van mindenki? Ilonka beteg? Szegény. Nélküle nehéz lesz!
— Jó reggelt! Miben segíthetek?
„Szegény asszony, milyen sápadt”
— Sajnálom, nem jó sorszámot húzott — átirányítom a 14-es ablakhoz.
— Jó reggelt! Miben segíthetek? Kérem, tessék ezt a két nyomtatványt kitölteni, és visszahozni.
„… ez az ötödik beázás ma! Mi van itt?”
— Nem uram, az Ön ügyét a másodikon intézik.
— 144-es hívószám nincs? … “
“…lehet, hogy mégsem hív?”
— Marika, vedd át, légy szíves, átviszem az eddigieket az iktatóba, meg iszok egy kávét. Köszi!
— Csrrrrrrrrrrr!
— Igen, tessék! … most épp van egy pár percem… igen, én is szeretnék veled találkozni… igen, a holnap fél hat… Jó lesz! Szia!
„Mégis felhívott!!!!!!! Nem is olyan szürke ez a nap!”
— Margitkám, itt a reggeli termés. Majd jövök még, ha befejeztük.
„ … ez a Margitka mindig olyan nett. Ezt a blúzát még nem is láttam. Jézusom, holnapra vennem kell valamit!”
………
— Jó napot, uram! Miben segíthetek? Igen, itt lehet bejelenteni a kárt, de kell hozzá igazolás az önkormányzattól. Igen, holnap délelőtt is nyitva tartunk… ”Szegény, ezt is jól megjárkáltatják!”
— Viszontlátásra!
„Hogy kellene előre venni azt az asszonyt, a két gyerekkel?”
………
— 168-as hívó szám nincs?… jöjjön a gyerekekkel! Nem… Ezzel fel kell menni az els? emeletre.
„Na, most legalább egy szendvicsre jut id?! Mégis felhívott!!!!!!!!”
………
— Tessék, miben segíthetek? Igen, itt kell beadni. Nem tudom, mikor bírálják el. Talán pár napon belül. Levélben értesítjük. Viszontlátásra.
„ Már azt hittem, sosem fogynak el! Mennyi ideges ember!”
………
— Margitkám, itt az utolja. Jó a hajad… Szerencséd van, jó a tartása.
Na, helló lányok! Holnap folytatjuk.
………
„A busz már megint késik… közért… a kenyér már nem friss… mindegy.”
………
Otthon
„Ez a bolonyai igazán finom volt! És most jöhet egy jó fürdő… Ez az illat!!! … Jaj a telefon!”
— Igen, tessék! Jó éjt puszi? … IGEN, AZT HISZEM, A MAI NAPBÓL MÁR CSAK AZ HIÁNYZIK!!!!!!!!
Legutóbbi módosítás: 2019.08.15. @ 11:31 :: P. Borbély Katalin