Pintyőkés Rózsalugasaim,
avagy mélyen tisztelt szerzőtársak!
Több jó hírem is van:
1. Készül a Héttorony antológia „X”, ahol az x messze nem ismeretlen: az első szerzők idén éppen tíz éve jelentek meg az alapító által megálmodott Héttorony kávéház küszöbén kéziratot gyűrögetve.
2. Nem én leszek a címlapon.
Ez utóbbi körülmény – érthető módon – már önmagában is indokolja a részvételi szándékot, de mondok még egyet: nem inflációkövetünk az idén se, a feltételek megegyeznek a korábbiakkal, lásd alant a megidézett 2014-es hírt.
Nem, nem itt, még lejjebb.
Mi itt most még másról beszélünk.
Mondom, hogy lejjebb.
Még!
Biztosítandó a készülő könyv minőségét, a Héttorony szigora a régi, az antológia ezúttal is meghívásos lesz. Minden aktív szerzőnk meghívót kap majd azon írásai felsorolásával, amelyeket szívesen látnánk a születésnapi kötetben, s aztán várjuk a válaszlevelét, a felsoroltakból mely írását, írásait szeretné szerepeltetni. Csak szerényen, kérem, szerényen… kérjük, hogy tíz oldalnál ne legyen több. (Az oldal hozzávetőlegesen a következő: A/5, book antiqua 11.) Üzeneteink a héttornyos levelezőbe érkeznek majd.
A-a… itt se. Na jó, de.
Nézzük, hogyan is szoktuk ezt. Tehát 2014-es hír: árat nem emeltünk, a megjelenés továbbra is 3000Ft lesz oldalanként, amely már tartalmazza a postázás költségét is, s a szerzők most is annyi példányt kapnak kézhez, ahány oldalnyi jelenléttel megtisztelnek bennünket a könyvben. A további példányok 1000Ft-ba kerülnek majd. A fizetés most is átutalással történik majd, ahol az átutaláshoz kérjük, ne feledjétek el odaírni a neveteket és az antológia szót. Ígérjük, hogy számlaszámot idejében közzétesszük. Hagyományainknak szintén része, hogy antológiáinkban is „névvel, arccal” jelenünk meg, ezért minden kedves szerzőtárstól várunk egy aktuális profilfotót is az írásai mellé.
Ja, hogy mikor… hát mondjuk… legyen úgy, hogy a könyv személyesen átvehető majd a szegedi Héttorony-esten. Hm?
A pontos határidőkkel később jelentkezünk.
Teendők addig is:
– a nyári sörpénzből izolálni a szükséges összeget,
– aktívkodni, hogy aktív szerzőnek minősíttessünk,
– kitanulni a photoshop rejtelmeit, mert orcátlanul nem publikálunk,
– figyelni a héttornyos levelesládát,
– hátradőlve lazítani egy kicsit, elvégre péntek van.
Az immár dúsan felszemüvegezett, tollfenegető szerkesztőség nevében:
NHI
Legutóbbi módosítás: 2019.08.15. @ 11:48 :: Nagy Horváth Ilona