Kedves Toronytársak!
„Debrecenbe kéne menni…” hív a nóta, és milyen igaza van!
Összedugtuk a fejünket, és megszavaztuk, hogy az évi esedékes toronytalálkozóra a virágok városában, Debrecenben kerül sor.
Ennek a találkozónak több apropója is van:
Egyrészt, megújul a Héttorony profilja, ami mindjárt egy ok az ünneplésre!
A szomorú apropó: Pápay Aranka, tornyunk hűséges, mindenki által szeretett és nagyra becsült szerkesztőjétől búcsúzunk, hiszen a temetésén, Ozorán, csak néhányan tudtak részt venni.
S végül, ennél sokkal örömtelibb célja, hogy újra együtt tölthessünk néhány órát, és hagyományainkhoz híven, átadásra kerüljenek a Verő-díjak.
Az időpontra vonatkozó tervünk: 2019. augusztus 17-e, szombat, 15 óra.
A helyszín a híres debreceni Óbester Hotel lovagterme.
A jól bevált forgatókönyvön nem változtatunk:
minden szerző saját maga adja elő az alkotását,
vagy felkérheti valamelyik toronytársát vagy akár családtagját,
barátját is a mű tolmácsolására.
Itt sem hagyunk éhen halni senkit, az Óbester szakácsa örömmel áll rendelkezésünkre.
Augusztus 17-e hete már karneváli hét Debrecenben, a minden évben
nagy sikerű Virágkarneválra hivatalos csoportok a város közterein,
utcáin szórakoztatják a város lakóit és a szép számmal érkező turistákat.
Így akár a toronytalálkozót követően maradhattok is a gazdag programmal
kecsegtető hosszú hétvégére.
A szállásfoglalást már most érdemes elkezdeni, hiszen a fesztivál nagyon sokakat vonz.
Kéretik a naptárba bevésni ezt a dátumot!
A további részletekkel hamarosan jelentkezünk!
Az eddig kapott jelzések és jelentkezések alapján elindítjuk a szokásos táblázatunkat.Azoknak a nevét is beírtam, akik tervezik, de később adnak végleges választ vagy létszámot, hogy az utazásokat, akár egymással összebeszélve, meg tudjátok szervezni.
A forgatókönyvet és az előadások sorrendjét később állítjuk össze, a jelentkezések és az előadandó művek ismeretében.
A Hotel Óberster ( Debrecen, Péterfia u. 49.sz.) lovagtermében lesz hely és lehetőség a saját kötetek kipakolására, ajándékozására, árusítására, tehát aki teheti, hozzon magával nyugodtan.
Lehetőséget biztosítunk azoknak is, akik hangszeres kísérettel adják elő verseiket, dalaikat. Ilyen igényeiteket jelezzétek felénk.
A vacsora 3000,- Ft-ba kerül, ami egy pecsenyére sütött csirkecombot, egy rántott szeletet, rizs és sült burgonya vegyes köretet és hozzá savanyúságot tartalmaz. A teremben folyamatosan üzemel az italpult, ahol mindenki a saját igényeinek megfelelően fogyaszthat bármit (ezt mindenki maga fizeti).
A gyomorkényeztető szokásunkat itt sem adjuk fel: a saját készítésű sós és édes sütemények garantáltan lelkes fogyasztókra találnak.
Megkezdődött a visszaszámlálás. Már csak egy hónap, és találkozunk. A táblázatba beírtam azoknak a nevét is, akik még nem adtak végleges választ, de készülnek. Így, ha valaki felfedez a nevek között olyat, akivel már rég szeretett volna találkozni, akkor készülhet rá.
A TALÁLKOZÓ forgatókönyve
14:00 KAPUNYITÁS
15:00 MEGNYITÓ
– Köszöntő – Serfőző Attila
– A program rövid ismertetése: Bereczki Gizella
– A toronyalapító „megidézése”
Előadó: Erdélyi Márta
– Verő díjak átadása, a díjazottak bemutatkozása
– A Verő díjasok alkotásai hangzanak el:
AZ ELHUNYT SZERKESZTŐNKRE, PÁPAY ARANKÁRA emlékezünk:
– A szeretet bátor című elbeszélését Nagy Horváth Ilona tolmácsolja.
– Bereczki Gizella búcsúzik a 7torony nevében.
15:30-tól FELOLVASÁSOK
M. Fehérvári Judit: Nagyapám még
Előadó: M. Fehérvári Judit
Thököly Vajk Itthon vagyok
Előadó: Thököly Vajk
Kislaki László: Adventi séta Dorisz nénivel
Előadó: Nagy Horváth Ilona
Péter Erika: Paletták Előadó: Péter Erika
Thamássy Nagy Géza: Ki vagy Te Előadó:Konyári Mónika
Csillag Endre 6316 karakter Előadó: Csillag Endre
Ernst Ferenc: Olvasat
Előadó: Serfőző Attila
Radnó György: Mindig és sohasem
Előadó:: Péter Ildikó
S Z Ü N E T
Nagy Horváth Ilona vers
Előadó: Nagy Horváth Ilona
Mester Éva: Ahol élek Előadó: B. Mester Éva
Borbély Katalin: A kényelem Előadó: P. Borbély Katalin
Konyári Mónika: Amíg pihensz Előadó: Konyári M.
Koosán Ildikó: Nyári fotók – Előadó: Illyés Péter
Bereczki Gizella: Cirkusz Előadó: Bereczki Gizella
(Vandra Attila: A bosszú Előadó: Vandra Attila
P. Tóth Irén: Üzenet Előadó: P. Tóth Irén
Vaskó Ági: Téli anziksz Előadó: Bereczki Gizella
18:00-tól KÁVÉHÁZI BESZÉLGETÉS
riport Serfőző Attilával
- Aki kérdez: – Nagy Horváth Ilona és a közönség
Terveink szerint ezt követően vacsora, majd kötetlen beszélgetések, koccintások, ismerkedések.
Legutóbbi módosítás: 2019.09.10. @ 14:58 :: Adminguru