Monológ Elszánt emberek 2020.07.09. Lantos Tímea 3 Ők a sebészek a megszállott hittérítők a kardnyelők a hegymászók az állat idomárok a kintlévőségeket… [« Tovább »] “Elszánt emberek” Vers Viharok 2020.07.09. Kiss-Teleki Rita Viharok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva vihar készült keserű beteg évek már a ház előtt álltunk mikor lecsapott ránk én nem akartam… [« Tovább »] “Viharok” Írások Úgy ölelj… 2020.07.09. Katona Gyöngyi Úgy ölelj… bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Gyöngéden, halkan és nagyon, Úgy ölelj, ahogy én akarom! Érints meg, ha jő a reggel! Ébressz föl … [« Tovább »] “Úgy ölelj…”
Vers Viharok 2020.07.09. Kiss-Teleki Rita Viharok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva vihar készült keserű beteg évek már a ház előtt álltunk mikor lecsapott ránk én nem akartam… [« Tovább »] “Viharok” Írások Úgy ölelj… 2020.07.09. Katona Gyöngyi Úgy ölelj… bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Gyöngéden, halkan és nagyon, Úgy ölelj, ahogy én akarom! Érints meg, ha jő a reggel! Ébressz föl … [« Tovább »] “Úgy ölelj…”
Írások Úgy ölelj… 2020.07.09. Katona Gyöngyi Úgy ölelj… bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Gyöngéden, halkan és nagyon, Úgy ölelj, ahogy én akarom! Érints meg, ha jő a reggel! Ébressz föl … [« Tovább »] “Úgy ölelj…”