Vers – még valami – 2021.11.08. Kőmüves Klára 1 Emlékszem rád a térről. A biciklid sárhányójára piros szalagot kötöttél, és világoskék szívószálaktól… [« Tovább »] “– még valami –” Vers Négysorosok 2021.11.08. Lovas Zsuzsanna Lux 2 Bűnöm . Maszkok mögé rejtett önmarcangolás. Pocsolyába tükröződő képek. Kezed a kezemben finomhangolás.… [« Tovább »] “Négysorosok” Vers Köd virágok 2021.11.08. Halász Enikő Köd virágok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Köd virágok nyílnak a kertben és a zúzmarás ágon sikítva ébred a napfény, jeges csillámláson… [« Tovább »] “Köd virágok”
Vers Négysorosok 2021.11.08. Lovas Zsuzsanna Lux 2 Bűnöm . Maszkok mögé rejtett önmarcangolás. Pocsolyába tükröződő képek. Kezed a kezemben finomhangolás.… [« Tovább »] “Négysorosok” Vers Köd virágok 2021.11.08. Halász Enikő Köd virágok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Köd virágok nyílnak a kertben és a zúzmarás ágon sikítva ébred a napfény, jeges csillámláson… [« Tovább »] “Köd virágok”
Vers Köd virágok 2021.11.08. Halász Enikő Köd virágok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Köd virágok nyílnak a kertben és a zúzmarás ágon sikítva ébred a napfény, jeges csillámláson… [« Tovább »] “Köd virágok”