Vers Én a paraszt (elmondja Balogh Erika) 2022.01.02. Thököly Vajk Én a paraszt (elmondja Balogh Erika) bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva [/videoE… [« Tovább »] “Én a paraszt (elmondja Balogh Erika)” Vers – dolgaink – 2022.01.02. Kőmüves Klára 2 (1) Csendesnek tűnik most a kert, és szótlansága mellett bőven szólhat ok, de mégis, ha a Nap felé… [« Tovább »] “– dolgaink –” Vers Létezés 2022.01.02. Halász Enikő Létezés bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Még álom illatú a reggel, de hogy nem vagy itt, már jól tudom, még magzati pózban fekszem,… [« Tovább »] “Létezés”
Vers – dolgaink – 2022.01.02. Kőmüves Klára 2 (1) Csendesnek tűnik most a kert, és szótlansága mellett bőven szólhat ok, de mégis, ha a Nap felé… [« Tovább »] “– dolgaink –” Vers Létezés 2022.01.02. Halász Enikő Létezés bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Még álom illatú a reggel, de hogy nem vagy itt, már jól tudom, még magzati pózban fekszem,… [« Tovább »] “Létezés”
Vers Létezés 2022.01.02. Halász Enikő Létezés bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Még álom illatú a reggel, de hogy nem vagy itt, már jól tudom, még magzati pózban fekszem,… [« Tovább »] “Létezés”