Levél Veled 2023.05.18. Marthi Anna 1 a mézeskalács és a zserbó íze olyan mit ajkadé volt egy korty víz olyan mint amikor itt vagy velem… [« Tovább »] “Veled” Vers Kérlek, add vissza hitemet 2023.05.18. Halász Enikő Kérlek, add vissza hitemet bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Uram, meggyújtom az első gyertyát, kérlek add vissza hitemet, nem tudom merre hol, de valahol megrekedt,… [« Tovább »] “Kérlek, add vissza hitemet” Vers már nem 2023.05.18. Lénárt Anna 2 ma már nem kérdezem merre vagy azt sem mivel töltötted a napod már nem rejtőzöm álarc mögé ha barátok… [« Tovább »] “már nem”
Vers Kérlek, add vissza hitemet 2023.05.18. Halász Enikő Kérlek, add vissza hitemet bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva Uram, meggyújtom az első gyertyát, kérlek add vissza hitemet, nem tudom merre hol, de valahol megrekedt,… [« Tovább »] “Kérlek, add vissza hitemet” Vers már nem 2023.05.18. Lénárt Anna 2 ma már nem kérdezem merre vagy azt sem mivel töltötted a napod már nem rejtőzöm álarc mögé ha barátok… [« Tovább »] “már nem”
Vers már nem 2023.05.18. Lénárt Anna 2 ma már nem kérdezem merre vagy azt sem mivel töltötted a napod már nem rejtőzöm álarc mögé ha barátok… [« Tovább »] “már nem”