Bojtor Iván : LEÍRHATATLAN TRAGÉDIA!

 

„Hámozz meg egy léggömböt…”
Kurt Vonnegut

Gyászol az internet népe! Leírhatatlan tragédia! Milliók próbálják vigasztalni Marika nénit.
A szörnyű hírt elsőnek unokája, Zsófi tette közzé. Akkor még sokan kétkedve fogadták, de amikor a fotókat is megosztotta, mindenkit sokkolt a látvány.
A rémisztő képek hatására egyik munkatársam elejtette a kávéspoharát, a másiknak pedig kiesett a kezéből a papayás zsemléje.
Ki látott már ennél rettenetesebb képsort?
Most érkezett egy videó arról, hogy rajongói és követői a háza kerítése mellett már több száz gyertyát gyújtottak, és sajnos arról is, hogy kőszívű, rosszindulatú szomszédjai ez ellen miképpen tiltakoztak.
Hát bizony, kegyetlen világban élünk!
Szakértőnk, a nagyhírű Dr. Lékácsi Sándor szerint, ez a szörnyűséges esemény már a közelgő apokalipszis egyik biztos jele.
Közben a Föld minden országából, de még az Antarktiszról és a Nemzetközi Űrállomásról is érkeznek az együttérző kommentek.
Igen! Ma délelőtt megtörtént az, ami még soha, az elképzelhetetlen.
Mindannyiunk Marika nénije odaégette a rántást.

Legutóbbi módosítás: 2024.07.23. @ 11:47 :: Bereczki Gizella - Libra
Szerző Bojtor Iván 101 Írás
„A fantasztikum itt van. Úgy is nevezik, hogy élet.”