Bihari Enikő : Elsuhan az élet

Fejem felett is egyszer elszáll ez az élet,
A homokórám minden homokszeme lassan lepereg.
Telnek a napok, órám aprítja a perceket,
S létem, ahogy mutatója jár, úgy ketyeg.

A tovatűnő időről olykor én megfeledkezem,
Ki magányos vándorként kóborol velem.
Ki redőim mélyén nyújtózkodik csendben,
És ki szótlan forgatja perceim egy óriáskeréken.

Minden alkonyatkor szól egy álmos búcsúdal,
A múló idővel a hajnal idő lankáján suhan.
A múlt fénye vele köddé válva illan,
A fájó tegnapok is megfakulnak lassan.

A percek, az órák engem is néha bántanak,
Olykor a könnyeim nekem is esőcseppként hullanak.
De semmi sem örök, a rosszat elrepíti egy fuvallat,
Az idők mulandóságába dermed és ottmarad.

Legutóbbi módosítás: 2024.08.23. @ 21:49 :: Serfőző Attila
Szerző Bihari Enikő 3 Írás
Számomra az írás a legjobb drog. Sodor magával olyan helyekre, amik még újak számomra és felfedezésre várnak. Számomra a szó, olyan, mint amit férfi és nő között szerelemnek neveznek, s amely arra készteti a nőt, hogy másképp legyen szép. Számomra az írás olyan mint egy lombos fa, mely árnyékot ad a hőségben, és azt az életet pótolja amit nélkülözök. Eddig három könyvem jelent meg a Szárnypróbálgatásaim,(versek), az Összetartozunk ( ebben a könyvben az utóbbi időszak legígéretesebb költőit, íroit, festőművészeit mutatom be riport kérdéseken keresztül az utókor számára, alkalmat adva egy beszélgetésre, ezáltal megmutatva a bennük rejlő tehetséget), a harmadik könyvem pedig szeptemberben jelenik meg Szívem húrjain címmel (versekkel). Tervbe van jövőre egy negyedik könyv is " Gyere velem haiku kertembe" benne 1000 haikuval. Nos hát ez vagyok én, aki szereti a szép szót, a szép magyar szót, és mindent ami hozzá tartozik az irodalomhoz.